Servicii

SDH înfrumusețează casele cu mobilier și decorațiuni de care vrem să vă bucurați pentru mulți ani, iar acesta este un angajament pe care ni-l asumăm zi de zi. Din acest motiv vă punem la dispoziție un serviciu post-livrare menit să vă garanteze pentru multă vreme satisfacția legată de produsele pe care le-ați ales.

Dacă considerați că o piesă achiziționată prezintă o defecțiune, vă încurajăm să ne comunicați acest lucru imediat ce l-ați constatat, fie că produsul mai este sau nu în garanție.

Un reprezentant SDH va evalua situația produsului și:

  • în cazul în care acesta este în garanție și are un defect tehnic ascuns se vor lua măsuri pentru remedierea situației, Serviciul Post-Livrare fiind gratuit
  • fie că este sau nu în perioada de garanție, dacă defecțiunea a survenit cauze ce nu țin de vicii ascunse ale produsului, Serviciul Post-Livrare are un cost fix de 150 de lei care include deplasarea la locație pentru constatare și deplasarea pentru remedierea deficienței, plus eventualul cost al pieselor care trebuie înlocuite. Astfel, formula de calcul este: 250 RON x număr deplasări + prețul pieselor necesare.

Partenerii noștri